
UAB Vieni
Prekių grąžinimo ir garantijos taisyklės
2024-11-06
Kokybiškų prekių grąžinimas:
- Bendrosios sąlygos
1.1. Pirkėjas turi teisę grąžinti kokybiškas prekes per 14 (keturiolika) dienų nuo jų gavimo, jei prekė nebuvo naudota, sugadinta ir jos išvaizda iš esmės nepasikeitė. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, su visomis komplektinėmis dalimis bei dovanomis, gautomis kartu su preke. Grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. - Lojalumo programos dalyviams
2.1. Programos dalyviai gali grąžinti prekes be tinkamumo naudoti termino per 365 dienas, jei prekė nebuvo naudota, sugadinta, o pakuotė – nepažeista.
2.2. Buitinės technikos, vaizdo, garso, IT prekių, telefonų ir lempučių grąžinimo terminas – 30 dienų.
2.3. Prekes reikia grąžinti su visomis komplektinėmis dalimis ir dovanomis. Lojalumo kortelė turi būti pateikta grąžinant prekę. - Prekės su tinkamumo naudoti terminu
3.1. Lojalumo programos dalyvis gali grąžinti prekes su tinkamumo naudoti terminu, jei iki jo pabaigos liko ne mažiau kaip 2/3 laikotarpio (nuo pardavimo dienos). Tokios prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje su visomis komplektinėmis dalimis ir dovanomis. - Išimtys grąžinimo garantijai
4.1. Grąžinimo garantija netaikoma matuojamoms prekėms (nukirptoms, pasvertoms), pagamintoms pagal individualius užsakymus, taip pat maisto produktams, tabako gaminiams, parfumerijai, kosmetikai, žurnalams, augalams, žaislams ir kai kurioms kitoms prekių kategorijoms. - Prekių vertės sumažėjimas
5.1. Jei grąžinama prekė buvo naudota, jos pakuotė sugadinta arba prekė prarado prekinę išvaizdą (pažeistos etiketės, plėvelės), grąžinamos prekės vertė sumažėja. Tokiais atvejais Pardavėjas gali sumažinti grąžintiną sumą. - Grąžinimo procedūra
6.1. Norint grąžinti prekę, Pirkėjas turi kreiptis į UAB Vieni grąžinimo skyrių arba el. paštu info@vieni.lt. Lojalumo programos dalyvis turi pateikti kortelę ar kitą pirkimo įrodymą. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 dienų nuo prekės gavimo. - Brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės
7.1. Pirkėjas, radęs prekę su defektais arba nepilnos komplektacijos, gali pateikti skundą Pardavėjui. Būtina nurodyti užsakymo numerį, pateikti prekės defekto aprašymą ir, jei įmanoma, pateikti nuotraukas. Atsakymas į skundą pateikiamas per 14 dienų. - Maisto prekių grąžinimas
8.1. Pirkėjas, gavęs netinkamos kokybės ar nesaugią maisto prekę, turi teisę reikalauti prekės pakeitimo, kainos sumažinimo arba pinigų grąžinimo. Tokias prekes galima grąžinti, jei tinkamumo naudoti terminas dar nėra pasibaigęs. - Pažeistos siuntos
9.1. Jei pastebėjote siuntos pažeidimus, kreipkitės į kurjerį arba pardavėją per 14 dienų nuo pristatymo, pateikdami prekių pažeidimų įrodymus (nuotraukas, pažeidimų aktą, jei buvo užpildytas). - Garantija
10.1. Prekių spalva ir išvaizda gali šiek tiek skirtis dėl skirtingų įrenginių ekranų nustatymų. Garantiniai įsipareigojimai galioja tik laikantis eksploatacijos instrukcijų. Prieš garantiniam aptarnavimui perduodant įrenginius, Pirkėjas turi pašalinti asmeninius duomenis ir SIM korteles. - Atsisakymas
11.1. Pardavėjas turi teisę nenaudoti prekių, kurių Pirkėjas neatsiėmė per 3 mėnesius po garantinio aptarnavimo. Po šio laikotarpio prekes galima utilizuoti. - Ginčų sprendimas
12.1. Kilus nesutarimams dėl prekių kokybės, grąžinimo ar kitų sąlygų, Pirkėjas gali pateikti skundą Pardavėjui el. paštu info@vieni.lt arba telefonu +37061417872. Jei nesutarimas išlieka, ginčai sprendžiami nacionaliniuose teismuose. - Pagalba internetu
13.1. Pirkėjas, nepatenkintas prekių kokybe ar paslaugomis, gali pateikti skundą internetinėje ginčų sprendimo platformoje https://ec.europa.eu/odr.